Warning: curl_setopt() [function.curl-setopt]: CURLOPT_FOLLOWLOCATION cannot be activated when safe_mode is enabled or an open_basedir is set in /usr/local/hosting/home/lukasandrysek.cz/web/www/wp-content/plugins/custom-audiences-enhancer/includes/classes/utils/Utils.php on line 1651

E-MAILOVÝ SERIÁL

GUERILLA MARKETING

Emailový seriál “Guerilla marketing aneb jak dělat reklamu levně a efektivně” vznikl původně jako malý ebook, který odpovídal na otázky mých klientů ohledně marketingu a reklamy. Později jsem jej rozšířil o řadu poznatků ze své praxe, o informace z navštívených (a draze zaplacených přednášek), a v neposlední řadě, i o vědomosti nabyté z odborné literatury, seminárních a diplomových prací apod.

Mou snahou bylo jednoduchou a čtivou formou vysvětlit principy marketingu (jeho nových směrů), a také Vám ukázat nové způsoby reklamy a propagace, které jsou levné a účinné.

Proč odebírat tento e-mailový seriál? Co se v něm dozvíte?

Odpoví Vám, mimo jiné, na tyto otázky:

  • 1
    Co marketing vlastně dělá a jak z něj můžete těžit? Jaké výhody přinese Vaší firmě?
  • 2
    Kde hledat a jak snadno získávat nové zákazníky?
  • 3
    Jak prodávat více zboží nebo služeb Vašim stávajícím klientům?
  • 4
    Které reklamní formy a aplikace jsou levné (nebo zdarma), ale maximálně účinné?
  • 5
    Jak vymyslet reklamní sdělení, která zaujmou a budou prodávat?
  • 6
    Jak zapojit internet do Vašeho podnikání? Jak využívat jeho výhod a možností?
  • 7
    Ano, seriál je rozesílán ZDARMA a je možné se z něj kdykoliv odhlásit.

Celý tento seriál je koncipován především pro malé a střední firmy. Cílem seriálu je ukázat, že marketing není žádná věda a úspěšně jej provozovat (a využívat jeho výhod) může opravdu každá firma.

CO SERIÁL OBSAHUJE?

Dlouho jsem přemýšlel jestli tím, že poodhalím obsah celého seriálu, Vás i trochu nevystraším… Takových dílů! Tolik čtení! Tolik času!
Nemusíte mít ale obavy, jednotlivé díly nejsou dlouhé a především je nemusíte číst všechny. V prvních dílech si můžete udělat představu, které dílky z marketingové skládačky Vám budou užitečné. Také si ujasníte, které marketingové formy a reklamní aplikace budete používat. Ostatní informace si pak můžete přečíst ze zvídavosti nebo je nemusíte číst vůbec. Záleží pouze na Vás.

  • Úvod – Co je to marketing?
  • Úvod – Výhody marketingu
  • Úvod – Marketing a klienti
  • Úvod – Konkurenční výhody
  • Úvod do Guerilla marketingu
  • Základní pravidla GM I.
  • Základní pravidla GM II.
  • Základní pravidla GM III.
  • Základní pravidla GM IV.
  • Strategie Guerilla marketingu
  • Strategie GM – Vy
  • Strategie GM – Klienti
  • Strategie GM – Konkurence
  • Strategie GM – Vaše výhody
  • Strategie GM – Finance
  • Plán GM kampaně – Úvod
  • Plán GM kampaně – Cíle
  • Plán kampaně – Co sdělit?
  • Plán kampaně – Jak to sdělit?
  • Plán kampaně – Akce
  • Plán kampaně – Výhody
  • Plán kampaně – Analýza
  • Formy GM – Rozdělení
  • Formy GM – Letáky, tiskoviny
  • Formy GM – Telemarketing
  • Formy GM – Osobní dopisy
  • Formy GM – Řádková inzerce
  • Formy GM – Dárkové poukazy
  • Formy GM – Outdoor plochy
  • Formy GM – Osobní kontakt
  • Formy GM – Novinová inzerce
  • Formy GM – Úspěšný inzerát
  • Formy GM – Časopisy
  • Formy GM – Sloupek v tisku
  • Formy GM – Rádio spoty
  • Formy GM – Televize/Video
  • Formy GM – Polep aut
  • Formy GM – Online marketing
  • Formy GM – Web
  • Formy GM – Email
  • Formy GM – Blogy, videa
  • Formy GM – Sociální sítě
  • Formy GM – Newsletter
  • Formy GM – Zviditelnění webu
  • Formy GM – Ambient, Buzz
  • Formy GM – Viral, Ambush
  • Formy GM – Hromadná pošta
  • Formy GM – Dopisy
  • Formy GM – Pohlednice
  • Formy GM – Public Relations
  • Zavedení GM do firmy

E-MAILOVÝ SERIÁL

PŘIHLÁŠENÍ K ODBĚRU

Získejte konkurenční výhodu a přihlaste se k odběru tohoto e-mailového seriálu.

  • V úvodních dílech se dozvíte, jak funguje (nejen) Guerilla marketing.
  • Jednotlivým formám propagace je pak následně věnován samostatný díl seriálu.
  • Seriál je rozesílán 1x týdně (nemusíte se tedy bát, že budete "zavaleni" informacemi).