×

Základní pravidla Guerilla marketingu IV.

Poslední pravidla GM, Vám říkají abyste nezapomínali na to, co Vám už dobře funguje. Pravidlo č. 7 – Nezapomínejte na věci, které Vám vydělávají.
Hodně menších společností, když se “vrhnou” do nového projektu, dělají tu chybu, že mu věnují veškerou pozornost a energii. To je sice v pořádku, ale neměly by nezapomínat na své úspěšné výrobky...

Základní pravidla Guerilla marketingu III.

I v tomto dílu si povíme něco o dalších pravidlech Guerilly, bez kterých Vaše kampaň nebude fungovat na 100%. Následující pravidla se již týkají grafického zpracování...

Základní pravidla Guerilla marketingu II.

V minulém článku jsem zmínil, že mezi základní pravidla Guerilly marketingu patří mít dobré nápady, vytýčit si své cíle, vytvořit plán a jít do akce. Dnes ještě několik pravidel přidám…

Základní pravidla Guerilla marketingu I.

Mezi jedno z opravdu klíčových a nepostradatelných pravidel Guerilly patří to, abyste byli nápadití a nebáli se experimentovat. Pravidlo č.1. tedy zní – Mějte dobré nápady
Mějte dobré nápady a máte na půl vyhráno. Dobrý nápad se totiž propaguje sám. Investujte spíše více času, energie a představivosti, než Vaše finanční prostředky. Zažijte pocit, kdy vymyslíte ideu,...

Úvod do Guerilla marketingu

Jako ostatně vše kolem nás (tedy alespoň většina), i marketing prochází vývojem. Vnějších vlivů, proč se tomu tak děje je spousta – vývoj trhu, vývoj moderních technologií, globalizace, přesycenost reklamními sděleními (a následná apatie) a mnoho dalších. Současnost vyžaduje změnu ve smyslu efektivity, účelovosti, nápaditosti, účinnosti, a ještě doplním – „ostrých loktů“ a odvahy.